09 Disember 2011

MAJLIS PELANCARAN MINGGUAN "PURNAMA"

Image
KOTA BHARU, 13 Muharram 1433 H- YAB Dato Bentara Setia Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat telah melancarkan mingguan "PURNAMA" di di Dataran Ilmu Kota Bharu selepas selesai menyampaikan kuliah jumaat.
Image
YB Dr Mohamed Fadzli berkata, beliau berharap rakyat tidak mensia-siakan mingguna PURNAMA ini dan berharap agar dapat menyebarkan majalah ini kepada golongan atas pagar dan juga kepada mereka yang tidak menyokong kerajaan negeri agar mereka dapat berita yang sebenarnya.
Image

"Kita telah difitnah dan tidak diberikan tempat untuk menjawab dan memberi maklumat kepada raktyat, maka mingguan PURNAMA ini dalah medium media baru dengan harapan rakyat akan mendapat berita yang sebenarnya daripada Kerajaan Negeri Kelantan. Mingguan PURNAMA ini diterbitkan oleh Lajnah Penerangan Negeri Kelantan.

Kuliah tok guru merupakan kuliah mingguan dan bermula pada pukul 9 pagi. Majlis pelancaran tersebut telah diadakan pada pukul 11 pagi selepas kuliah Tok Guru selesai.

Ku Nero salah seorang pengunjung kuliah tok guru yang mendapat mingguan "PURNAMA" berterima kasih kepada Kerajaan Negeri dengan menerbitkan mingguan ini. Tambahnya lagi, dengan adanya mingguan ini, maka segala tohmahan dan fitnah dapat dijawab dimajalah 4 mukasurat ini dan seterusnya rakyat dapat mengetahui perkara yang sebanar.
Image
Selepas majlis selesai, mingguan "PURNAMA" ini diedarkan kepada orang ramai yang hadir dan diedarkan secara purcuma. Mingguan "PURNAMA" ini akan diterbitkan seminggu sekali dan akan diedarkan pada setiap kuliah jumaat dan disekitar ceramah-ceramah...

: Buletin UPKN Online


Tiada ulasan:

KELANTAN TV by Serambi Media Network

LIVE Sidang Dewan Rakyat

LIVE BOLASEPAK KELANTAN


Video streaming by UstreamHakcipta Terpelihara © 2013 Perbadanan Stadium Kelantan
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Serambi Media Network (Kelantan TV News). Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Para komentar dinasihatkan bertanggungjawab dalam menulis dan elakkan komentar melampau dan berbaur perkauman