19 Jun 2013

Tunjong sumbangan RM25,000 untuk lebuh raya

3
KOTA BHARU: Sebagai tanda sokongan padu kepada Menteri Besar Kelantan yang baru, Ustaz Datuk Ahmad Yakob dan pembinaan Lebuh raya Rakyat, Tunjong Development Corporation (TDC) Sdn Bhd telah menyumbang sejumlah RM25,000 untuk menjayakan hasrat itu.
Sumbangan berkenaan diserahkan oleh Pengurus Besar TDC, Nazri Deraman kepada Ustaz Ahmad, selepas persidangan Dun Kelantan berehat seketika di luar Bilik Gerakan Negeri.

Nazri ketika ditemui memberitahu, pihaknya bersedia memberikan sumbangan itu bukan hanya sekadar tanda sokongan kepada pembinaan lebuh raya itu sebaliknya memenuhi impian rakyat Kelantan.

“Rakyat Kelantan khususnya anak Kelantan di perantauan begitu mengharapkan lebuh raya yang sempurna untuk memudahkan mereka pulang ke kampung masing-masing khususnya musim cuti perayaan,” ujarnya.

TDC merupakan anak syarikat milik penuh kerajaan negeri di bawah Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Tiada ulasan:

KELANTAN TV by Serambi Media Network

LIVE Sidang Dewan Rakyat

LIVE BOLASEPAK KELANTAN


Video streaming by UstreamHakcipta Terpelihara © 2013 Perbadanan Stadium Kelantan
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Serambi Media Network (Kelantan TV News). Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Para komentar dinasihatkan bertanggungjawab dalam menulis dan elakkan komentar melampau dan berbaur perkauman